BLACK FRIDAY MONTH SALE | 50% KORTING

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden)


Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 werk-dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.


Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:

[LINK NAAR TRACK EN TRACE PAGINA]

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.


Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.*



Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.

 

Let op: Producten die zijn afgeprijsd of gekocht tijdens een promotieperiode komen niet in aanmerking voor retourzending, tenzij anders vermeld.

 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na aankoop ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.

 

Let op: Producten die zijn afgeprijsd of gekocht tijdens een promotieperiode komen niet in aanmerking voor retourzending, tenzij anders vermeld.


Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.


Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Voor het verkrijgen van een retourformulier verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met ons via het e-mailadres: info@mixcart.nl.


Track en Trace


Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina [LINK NAAR TRACK&TRACE PAGINA] kun je
je e-mail adres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

 

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

100% Tevredenheid & veilig betalen

Bij MixCart houden we je altijd 100% tevreden, heb jij een klacht? Laat het ons weten!

24/7 Klantenservice

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar om te helpen. Stuur ons een e-mail via info@mixcart.nl

Gratis Verzending

Overal in Nederland en België krijg jij je bestelling GRATIS thuisbezorgd

Niet goed? Geld terug!

14 Dagen bedenktijd & eenvoudig retourneren